poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Witamy się! :)

'Macierzyństwo trzeźwym okiem' to ciąg dalszy bloga 'Młodej ciężarówki'... Jak sama nazwa wskazuję, najważniejszy etap, czyli narodziny mamy już za sobą :) Zapraszam również do odwiedzania starego bloga, który znajduje się pod adresem www.ciezarowka05.blog.onet.pl :) Mam nadzieję, że stałe czytelniczki (a może też i czytelnicy?? :)) będą nadal z nami, a i nowych równie serdecznie powitamy z Amelką :)

Może to tyle tytułem wstępu. Prosiłam na starym blogu o podawanie adresów swoich blogów, abym mogła umieścić je tutaj, tak więc czekam na Was :)




Buziaki!! :**

7 komentarzy:

  1. czytam i czytac zamierzam dalej....:) i zapraszam do nas na www.naszeszczescia.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie Amelki jest u góry :) czekam z niecierpliwością na następne wpisy. Pozdrawiam i buziaki dla małej.

    OdpowiedzUsuń
  3. TTe zdjęcie Amelki mnie rozbroiło:-) słodka jest. Nadal czytam:-) pozdrawiam michasiowa-para

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej czytam Twój blog od początku i bardzo mi się podoba ;) Nie jestem mamą bo mam dopiero 15 lat ale i tak będę tutaj nadal zaglądać. Większość osób, które przenoszą się na blogspot.com po jakimś czasie blokują swoje blogi, mam nadzieję, że Ty swojego nie zablokujesz, a jeśli już to wyślesz zaproszenie ;)) Amelcia jest naprawdę prześliczna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej hej Aniu,dziekujemy za dodanie do znajomych:D
    córeczka kwitnie,urocze to główne zdjęcie:)podobnie jak nasza mała księżniczka,córeczki są koochane no nie????:):):)
    fajnie że sie tu przeniosłaś ja byłam ale zrezygnowałam,pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. witamy :) czytam Was prawie od poczatku, rzadko komentuje z braku czasu jednak czytam prawie codziennie. sama jestem mama prawie 2,5 rocznej dziewczynki a mam 23 lata :) pozdrawiamy i zapraszamy do nas luizalukaszimalenstwo.blog.onet.pl
    luiza z lenka

    OdpowiedzUsuń
  7. No to witam na blogspocie:)
    www.mama-konradka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń