poniedziałek, 14 maja 2012

(nie) wielka dzieli nas granica... wolności osobistej!

Stwierdziłam, że muszę to napisać, bo potrzebuję emocjonalnego upustu.
Mam z Kraka do domu jakieś 80 km, busem jadę ok. 1,5 godziny. Ostatnich kilka powrotów, jestem centralnie na szybie, co mnie irytuje jak diabli, bo muszę tak wytrzymywać większą część drogi! Why?
Swego czasu była taka dosyć głośna sprawa na temat otyłych ludzi i biletów na samolot. Ku przypomnieniu - ludzie mega otyli winni wykupywać 2 miejsca, co wiąże się z podwójnym zapłaceniem za bilet... wtedy myślałam - co za znieczulica! A dziś? Dziś coś w tym jest, tylko że nie chodzi o kasę, a o... samo zajmowanie miejsca!
Pech, że zawsze gdy dotacham się z moją walizką, miejsca pojedyncze są pozajmowane, więc siadam na podwójnym czym niestety się narażam na siedzenie na szybie, bo od jakichś 5 powrotów byłam na to skazana. Zawsze na wyjeździe z Kraka siada mego otyły gościu, który nie dość, że zajmuje dużo miejsca, to jeszcze rozkłada łokcie na boki, czym niestety totalnie ogranicza moją osobistą przestrzeń! Ha... i nic sobie z tego nie robi! W ogóle dziwne, że obojętnie czy siedzę z samego przodu na tych podwójnych siedzeniach, czy dalej... zawsze mnie upatrzy! Tak samo płacę za bilet więc mam prawo wygodnie siedzieć i w komfortowych warunkach dojechać do domu, a nie żebym musiała znosić TAKIE COŚ. Rozumiem, są ludzie otyli, bo np. biorą sterydy i współczuje im bardzo, ale nie znaczy, że 'zdrowi' tak jak ja, muszą tolerować efekty ich tuszy!
Chyba jedynym wyjściem będzie zmiana przewoźnika i w związku z tym dłuższy pobyt w Krakowie, bo uhh....



3 komentarze:

  1. ciekawy blog :)
    +zapraszam do mnie na Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem dość gruba i staram się zajmować tyle miejsca ile osoby szczuplejsze ode mnie:D Siadam na skraju krzesełka;D Pół tyłka mi zwisa poza siedzenie, ale przynajmniej nie przeszkadzam temu komuś kto siedzi od strony okna:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą. Ale ja osobiście bym zwróciła uwagę temu Panu. Najwyżej się obrazi i nie siądzie koło Ciebie na drugi raz a to chyba na Twoją korzyść będzie.


    Zapraszam ponownie do nas www.nowezycie-aniolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń