niedziela, 19 maja 2013

Jak pech to na całego! +.... konkurs!

Cześć Pysiaki.
Zjawia się marnotrawna again. W humorze co najmniej depresyjnym.
Wszystko się p i t o l i.... miał być staż - nie ma miejsc, miał być dziś Krk i big przygoda - znów szczegół, a do tego zdrowie mi siadło w jednej kwestii, tabletki biorę i nic! A co za tym idzie - przestałam ćwiczyć (bo czuje się jak kilo gwoździ po tych tabsach), obżeram się (inaczej nie można tego nazwać) i wraca stara waga! Nooo jeszcze by tu sesji brakowało do kompletu, a tu suprajs! Masz zły losie, miesiąc za wcześnie przylazłeś!!!!!!!!!!!!!!! Masakra... co się dzieje?! Mam dość...
Przynajmniej tyle dobrze, że z Amcia wsio ok, bo inaczej już by mnie położyło kompletnie...


Ps.  UWAGA! Na blogasie Justyny możecie wygrać paletki Sleek'a (są mega!!). Jeśli macie ochotę --> tu jest link >KLIK< ja już wzięłam udział :)

1 komentarz:

  1. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egiptu BIKOR do wygrania! :) Zapraszam! :*
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń