czwartek, 7 lutego 2013

Sesyjo, sesyjo, sesyjo... zmoro ty ma!

...Dlaczego jesteś TAKA?! Że ciągniesz się dniami, zarywasz nocami, uwagę wciąż odciągasz mą!

Tak jest proszę Państwa, znów się melduję na posterunku! Bo sesje mam jak widać i robię wszystko, żeby się UCZYĆ. Amcz ma już 22 miesiące, właśnie została starszą kuzynką, a ja awansowałam na ciotkę! I to kolejny powód dlaczego nie mogę się skupić, bo to mój debiut w takiej roli! <duma rozpierdacza mnie>. W ogóle to wszystko mi się spycha na czas tych nieszczęsnych examów i nieustannych wycieczek do Krk. Czy ktoś oprócz mnie JESZCZE pielgrzymuje z toną ściąg i chaosem w mózgu?
Ogarnijcie sprawę, że ostatnio w akcie desperacji kupiłam Tigera (bo niby będę się uczyć all night long) i... po konsumpcji nie minęło pół godziny a ja skacze z baranami przez płot, bo już nawet nie musiałam ich liczyć. Lepszy Tiger niż tablety na spanie, polecam!!!
Co tam więcej u nas? Amczyx rośnie, biega, skacze, piszczy i uprawia wspinaczki wysokokanapowe, oraz znów odżyła w niej miłość do huśtawki. Mówić, jeszcze nie mówi, ale potrafi mnie zepchnąć z krzesła z okrzykiem w stylu IĆ! no to idę... a potem płacze, bo sama sobie bajek nie przełączy ;p Po za tym przymierzamy się do przedszkola na przyszły rok, bo MAMA chce iść do normalnej ETATOWEJ pracy, bo na zlecenie to tak jest.. 2 miesiące porobiła, 2 miesiące siedzi w swojej chawirze i czeka na telefon, a że zimowe miesiące są słabe, to... lepiej ogarniać co innego. To jest Polska właśnie ;-)
W ogóle, to trafiłam na ofertę pracy na MAJORCE, dla terapeutki SPA za 1300 ojro, 5 miesięcy, wyżywienie, przelot, zakwaterowanie ZAPEWNIONE... Dzizas, wakacje, kasa i wsio RAZEM! I wszystko by było pięknie gdyby nie fakt, że Amcz jest za mały, wylot 1 maja, a SESYJA w lipcu.. i z grubych ryb zostało mi krakowskie akwarium! Żebym tylko nie popłynęła... ani teraz, ani w lato!

No, a tak w ogóle to kolejny raz HELLOŁ! Wiem, że macie tego dość, ale musze zmobilizować zad i mózg, żeby przysiąść i coś (treściwego) naskrobać. Jak tu jeszcze zaglądacie to cieszy mnie to niezmiernie! Przychodźcie, czytajcie.. tylko nie WPADAJCIE ;-)

Buziaki, Av

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz