poniedziałek, 25 marca 2013

Fotki :) + KONKURS!

Hello! ;-)
Przede mną kolejny z serii "Uszczuplij zadek" czyli dietowo i chęciowo na ćwiczeniowo, ale brakowo wytrwałościowo w machaniu tym i owym, gdzie wciąż coś mi ciąży ;). I tak oto przyszło pierwsze POWAŻNE kuszenie.....
BABCINE ROGALIKI

 vs.
 Koktajl z pomarańczy i jogurtu naturalnego

... I niestety... skusiłam się! Ale tylko na jednego! Resztę skonsumował Mr. Dziadzińsky z małym udziałem Małoletniej ;-)
A koktajl okazał się strzałem w 10! Niby 2 składniki, a całość... pycha!!!! I bez cukru!

O a tak jeszcze przy okazji hulającej WIOSNY... równie wiosenny Amcz :D


No i uwaga uwaga... pierwszy KONKURS na blogu!
Do wygrania:
2 lakiery marki O.P.I z serii SHATTER :)


Warunki konkursu:
2. Udostępnić zdjęcie z konkursem PUBLICZNIE
3. Dodać mój blog do obserwowanych
3. W komentarzu pod postem napisać swój adres e-mail, oraz inicjały z fb :)

Losowanie odbędzie się po zgłoszeniu się min. 70 osób :)

Zapraszam! :)

18 komentarzy:

  1. ana.ana nie umie malować pazurów, więc milczy ze spuszczoną głową:( A szkoda, bo czarny i niebieski to moje dwa najulubieńsze kolory *chlip*...
    Dziękuję bardzo za pozdrowienia w poprzedniej notce, taka jakaś mieszanina zdumienia, zachwytu i wzruszenia mnie przepełniła:D
    Co do biznesu, to może będę miała dla Ciebie propozycję, ale to się raczej odezwę na meila i może nie teraz, bo już pora nie ta... Zdałoby się iść spać, bo potem rano jest horror.
    Aaaa i gratuluję silnej woli jeśli chodzi o rogaliki. Nie wiem czy udałoby mi się poprzestać na jednym. Ale koktajlem pomarańczowym zrobiłaś mi jeszcze większego smaka. A tu jak na zrość nie ma pomarańczy w domu:(
    Może to i lepiej, bo pora na sen a nie na twórczość koktajlową. Może jutro zrobię. Znaczy już dziś.
    Dobranoc Zatem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ana to jak będę mieć własny wyrąbany w kosmos salon.. i jak wpadniesz kiedyś na kawunie - to Cię nauczę :D
    No i nie powiem bo teraz to Ty mnie zaintrygowałaś uhmuhmm ^^. Czy będziesz miała tę propozycję czy nie i tak skrobnij, jak Ci idzie bo trzymam kciuki! Trzeba wspierać młodych przedsiębiorczych, dlatego siebie też wesprę duchowo i zagonię do przedsięwzięcia w kuchni, bo póki co to mój priorytet na najbliższe 2 godziny :D Dziecko śpi, a jak wstanie i ja będę w czarnym zadzie ze wszystkim to będzie... Oooo MAKARENA! :D ze specjalną wrzutką na enigmatyczny ruch z łapaniem głowy :P Lepiej na spokojnie... :) Pozdrawiam! Av ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się :)
    sylviaaa100@interia.pl
    Sylwia B. (FB)

    OdpowiedzUsuń
  4. biorę udział:)
    bernadetaaa@interia.pl
    fb:Bernadeta B.

    OdpowiedzUsuń
  5. zaba233@gmail.com
    FB: Magda S.

    OdpowiedzUsuń
  6. marta187.ch@gmail.com
    FB- Marta M
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. r.helt@wp.pl
    FB Krystyna H

    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie, dla swojej Lady :)

    danmiko@wp.pl

    FB Daniel M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako Izabella Panorama blog obserwuję.
    panoramaqueen@gmail.com
    Fb: Izabella G.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolina H.
    cacauatlie@gmail.com
    zdjęcie konkursowe udostępnione i blog w ulubionych :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam :)

    Obserwuję jako kudlata, na Facebooku Magda S.

    pozdrawiam,

    79magda(maupa)wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. reniazam@interia.pl
    fb: R.Z.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. justkam1989@gmail.com

    na facebooku Justyna M-j

    a obserwuję jako kolorowa wata cukrowa

    OdpowiedzUsuń