wtorek, 26 marca 2013

Kryzys!!

No to tak.
Stanęłam sobie na wagę, zadowolona jak 150, bo dziś nie przegięłam z ilością pupusiańska i co widzę... CO WIDZĘ?! 55,3 kg... Pierwsza myśl - Idę po tego pącura na którego lampiłam się dziś 5 min, walcząc z rozkimną typu GRYZ.. jeden GRYZ?! Ale nieee... nie dałam się! Kolację zrobiłam najbardziej wylajtowaną jaką się dało --->

i co mi przyszło zobaczyć... nosz kurde mać!! Do tego machałam dziś trochę z Ewką, ale widzę, że jak waga spadała tak teraz kurcze szał! Ciekawe w której kolejce stałam jak zaczepisty metabolizm rozdawali :/
No ale nic, walczę dalej! Jak teraz zejdę i zacznę wchłaniać wszystko na co mam ochotę to będzie jeszcze gorzej... sumienie zaboli!! 

Trzymajta się!

Ps. Kto jeszcze jest chętny na konkurs -> post niżej :)

4 komentarze:

  1. W sensie że z Chodakowską ćwiczysz? Jak tak, to który trening?
    Ja dzisiaj stałam nad jogurtem naturalnym i miałam ślinotok, bo marzyłam o jogurtowej czekoladzie;p
    Meil poszedł:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć jestem u ciebie pierwszy raz, ale chyba zostanę na dłużej. :-)
    Ja po porodzie w przeciągu 3 miechów straciłam 20 kilo. I waga trzyma się do dzisiaj, chociaż nie mam tak silnej woli jak ty:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak Ana, z TĄ Ewką ;) Zwykle preferuje Turbo a raczej rozgrzewe i pierwsze 2 serie, bo potem zaczynają się jęki i zawodzenie buahaha :D postawiłam na metode małych kroków i codziennie troche więcej treningu robię, a w końcu uda się cały :D Ha, a co do yogo to proszę Cię... ja tu się odwykwuje a tu jogurtowa kurde czekolada! Dzięki :P ps. Zaraz Ci odp ;)

    Shelby - Bardzo mi miło w takim razie :) Ja przytyłam tylko 6 kg (tuż przed cięciem - 61 kg), bardzo szybko spadło mi to do 51 kg i trzymało się między 51-53 przez półtorej roku, a przez tą zimę to łooooh.. weszłam na wagę to nie wiedziałam gdzie szczenę łapać jak zobaczyłam 56! Ale walcze! :) A Tobie gratuluje, bo 20 kg w dół to jest naprawde wyczyn!!! :)

    Pozdrawiam Was dziewczyny :) Av

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż zazdroszczę takiej wagi ; )

    OdpowiedzUsuń