sobota, 14 kwietnia 2012

Juwe juwe JUWENALIA!

Hello :*
Dziewuszki moje drogie, dziś notka prosto z nieco deszczowego Krakowa! ;)
Mimo tego, że pogoda tak zacnie się spieprzyła to i tak to miasto jest MAGICZNE, zwłaszcza wieczorem... ach God, kocham klimat tutejszego Rynku Głównego i koncertujących tam młodych ludzi! Amazing :)

Tak w ogóle to ledwo siedzę, bo wysiedziałam się dziś na uczelni prawie 12 godz. więc uhuhhh... ale dałam radę, nie zwiałam! Sukces ;) Jutro mam mega długie okienka i na koniec biolce na której MUSZĘ BYĆ, więc niedziela mi zejdzie tak... nijak :/ ale co zrobić... grunt, że studiuję - bo przecież o to chodziło :).

Jeszcze apropo studiów, studentów i magii Krakowa... 11-12 maja są JUWENALIA!!! :D

Dzień Pierwszy
KRAKÓW 11, MAJA
Pas Startowy Muzeum Lotnictwa Polskiego
(wejście od ul. Bora Komorowskiego)

Otwarcie bram 15:30, start 16:00.

230 volt
Frontside
Lipali
Maciej Maleńczuk & Psychodancing 
Dżem
KSU

Bilety: w przedsprzedaży 25zł (do 1 kwietnia - 20zł), w dniu koncertu 30zł.

Dzień Drugi
KRAKÓW 12, MAJA
Pas Startowy Muzeum Lotnictwa Polskiego
(wejście od ul. Bora Komorowskiego)

Otwarcie bram 15:30, start 16:00.

Grubson
Jelonek
Hey
Illusion
APOCALYPTICA

Koncerty tych zespołów/wykonawców zaznaczonych przeze mnie na czerwono są dla mnie obiektem niewątpliwego pożądania, także MUSZĘ TAM BYĆ!! :D (a że akurat mam zjazd na 12-13 maja......;))

A tymczasem... chyba najwyższa pora na spanie? Na zegarze 23:38, choć ten postowy jakoś inaczej 'działa'. Jeszcze łyk czerwonego winka domowej roboty i... słodkich snów... ;-)

2 komentarze:

  1. Zazdroszcze szczegolnie Krakowa-jestem zakochana w tym miescie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama też czekam na juwenalia - pierwsze w życiu :).
    Śliczną masz córkę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń